Framtiden för Addo Sign finns tillgänglig idag
Den 29 september lanserar vi den första i en serie produktuppdateringar under namnet Addo Sign 3.0. Men du har redan tillgång till uppdateringen nu; allt du behöver göra är att välja "Prova den nya användargränssnittet" inne i applikationen. Från och med den 29 september blir det dock standard.
18 september 2023
I en snabbt utvecklande värld är det avgörande att hänga med i utvecklingen. Det är därför vi med Addo Sign 3.0 fokuserar på användargränssnittet för framtiden. En av våra strategier är att stödja alla dokument- och signaturprocesser, oavsett hur komplexa de kan vara, i en applikation som är enkel att komma åt, konfigurera och använda.
Denna första uppdatering av Addo Sign 3.0 handlar om hur du skickar dokument för underskrift. Förutom att skapa en mer intuitiv design som uppfyller behovet av en snabb och enkel lösning vill vi göra det enklare att skapa avancerade signaturflöden. Det nya gränssnittet är i första hand ett nödvändigt steg i den här riktningen, förenkla och stärka det vi har idag samtidigt som vi förbereder för framtida produktförbättringar.
En av de fantastiska sakerna med Addo Sign är vår prismodell. Som du vet har vi en av de enklaste prismodellerna på marknaden. Ett abonnemangspris, ett obegränsat antal användare och tillgång till alla funktioner, oavsett om du har ett litet eller stort abonnemang. Alla framtida uppdateringar kommer naturligtvis att gynna dig, oavsett om du är en enskild firma eller ett stort företag som använder Addo Sign.
Höjdpunkter från denna uppdatering
Istället för att behöva gå igenom flera skärmbilder när något ska skickas för underskrift finns nu bara en enda skärm som täcker alla funktioner.
Att lägga till en mottagare och förstå alla individuella inställningar är enkelt och snabbt att utföra.
Underskriftsinställningar låter dig lägga till dig själv som underskrivare, definiera en underskriftsordning, tillåta mottagaren att underskriva alla dokument samtidigt och lägga till ett valfritt referensnummer till underskriftsuppgiften.
Börja använda det nya användargränssnittet idag. Allt du behöver göra är att välja 'prova det nya användargränssnittet' i applikationen.
Ett nära och ömsesidigt samarbete med våra kunder är viktigt
I vårt ständiga arbete med förbättring och innovation spelar samarbetet med våra kunder och användare en avgörande roll. Det är en faktum att vår produkt inte skulle vara vad den är idag utan det ovärderliga engagemang och feedback vi dagligen får från våra kunder.
Vi strävar efter att leverera en produkt som inte bara uppfyller utan även överträffar dina förväntningar. Så tack för att du är en del av vår gemenskap och för att du hjälper till att göra din och andras vardag enklare med Addo Sign.
Om du, avslutningsvis, vill ge oss en recension på Trustpilot, skulle vi vara tacksamma. Om du, mot förmodan, behöver hjälp eller vägledning i användningen av Addo Sign, kontakta vår support omedelbart; de är alltid redo att hjälpa.
Kontakta kundsupporten
Skriv en recension på Trustpilot